Fakulteta za logistiko, Celje - Mariborska cesta 7       |     info.fl@um.si      |     03 428 53 00

Iskanje po straneh Fakultete za logistiko
EN

Novice

Vodič po vpisu: vpis v višji letnik, ponavljanje, absolvenstsko leto

Vpis poteka elektronsko, preko sistema AIPS.

Postopek:

  • izpolniš anketo v sistemu AIPS
  • izbereš vrsto vpisa (vpis v višji letnik, absolvent, ponavljanje)
  • izpolniš vpisni list (ne pozabi preveriti vseh podatkov)
  • potrdiš vpis
  • natisneš vpisni list in predmetnik.

Vpisno dokumentacijo pošljete po pošti na naslov: Fakulteta za logistiko, Mariborska cesta 7, 3000 Celje.

Po predhodnem dogovoru s sodelavkami iz referatam lahko dokumentacijo v času uradnih ur dostavite osebno.

Popolna vpisna dokumentacija zajema:

  • študentsko izkaznico, v kolikor potrebuješ hologramsko nalepko za novo študijsko leto,
  • podpisan vpisni list (NAREDIŠ V AIPS-u)
  • izpolnjen in podpisan predmetnik (NATISNEŠ IZ AIPS-a).

Dodatno za izredne študente:

  • izpolnjeno in podpisano Pogodbo o izobraževanju v študijskem letu 2023/2024 v dveh izvodih, 
  • izjavo plačnika o plačilu stroškov študija v primeru, da bo stroške študija poravnala pravna oseba,
  • izjavo poroka v primeru plačila šolnine na obroke,
  • Cenik za študijsko leto 2023/2024.

Za vpis v 3. letnik dodiplomskega in 2. letnik podiplomskega študija upoštevajte še:

  • da vam v primeru, da modula niste izbrali sami, le tega določi Komisija za študijske zadeve in
  • da se boste v višji letnik lahko vpisovali od 19. septembra 2023 dalje.

Za vpis v absolvenstski status upoštevajte navodila na povezavi.

Vašo vpisno dokumentacijo moramo prejeti najkasneje do 27. septembra 2023.

Vse študente, ki imajo pravico do vpisa ABSOLVENTSKEGA STATUSA in do zaključka študijskega leta ne bodo opravili vseh izpitov in diplomirali, pozivamo, da vpišejo absolventski status.

Vašo vpisno dokumentacijo moramo prejeti najkasneje do 27. septembra 2023.

Na tem mestu boste našli informacije o izjemni odobritvi vpisa v višji letnik, o ponavljanju letnika in podaljšanju statusa študenta.

Prošnja je popolna, če:

  • je obrazec ustrezno izpolnjen in podpisan,
  • so priložena dokazila (sicer se navedeni razlogi v prošnji ne upoštevajo pri obravnavi) ter
  • potrdilo o plačilu stroškov za izdajo sklepa v znesku 18,10 € (fotokopija položnice) – podatki o plačilu: pravilno izpolnjen plačilni nalog

Kdaj izvem, če je bila moja prošnja odobrena?

Sklepi z rešitvami prošenj bodo objavljeni predvidoma 19. septembra 2023 na spletni strani FL UM.
Vpis bo sledil od torka, 19. septembra 2023 dalje, vendar najkasneje do 27. septembra 2023.

Študentu, ki ni izpolnil vseh obveznosti, določenih za napredovanje v višji letnik, lahko Komisija za študijske zadeve FL UM na podlagi Navodil za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM, na njegovo prošnjo izjemoma odobri vpis v višji letnik.

Izjemen vpis se lahko v skladu s 85. členom  Statuta UM (Ur. l. RS, št. 41/2021-UPB 13) odobri študentu:

  • ki obveznosti ni mogel izpolniti iz opravičenih razlogov,
  • je opravil predpisane obveznosti predhodnih letnikov in
  • obveznosti v obsegu več kot 30 ECTS vpisanega letnika, ter
  • če je pričakovati, da bo izpolnil ostale obveznosti.

Poleg navedenega je potrebo upoštevati odločitev KŠZ, da lahko študentu manjka:

  • obveznost največ 1 predmeta, ki je pogoj za napredovanje v višji letnik ali
  • zadostno število ECTS točk, pri čemer so opravljeni vsi predmeti, ki so pogoj za napredovanje v višji letnik.

Študenti 1. stopnje študija morajo imeti za vpis v 3. letnik opravljene vse obveznosti 1. letnika.

Študent, ki ni opravil vseh obveznosti za napredovanje v višji letnik v istem študijskem programu, lahko enkrat v visokošolskem izobraževanju ponavlja letnik. Komisija za študijske zadeve FL UM lahko na podlagi Navodil za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov skladno s 85., 121. ter 214. členom Statuta UM, na njegovo prošnjo odobri ponavljanje letnika.

Prošnji za ponavljanje letnika lahko Komisija za študijske zadeve odobri, če ste:

  • redno sodelovali pri vseh s študijskim programom predvidenih oblikah visokošolskega izobraževalnega dela in
  • opravili obveznosti vpisanega letnika v obsegu vsaj 30 ECTS (dokazila niso potrebna) ali
  • opravili obveznosti vpisanega letnika v obsegu manj kot 30 ECTS in ne manj kot 15 ECTS, če so nastopili upravičeni razlogi, ki po 212. členu Statuta UM (Ur. l. RS, št. 41/2021 -UPB 13) omogočajo podaljšanje statusa študenta (obvezna dokazila).

TUDI ZA PODALJŠANJE ABSOLVENTSKEGA STATUSA

Študenti, ki obveznosti, določenih s študijskim programom, še niste izpolnili, lahko oddate prošnjo na Komisijo za študijske zadeve, če imate za to opravičene razloge, ki so določeni v 212. členu Statuta UM (Ur. l. RS, št. 41/2021 -UPB 13) in opredeljeni v Navodilih za presojo prošenj študentov ter upravičenih razlogov .

Ali veš, da si lahko izbereš kreditno ovrednoteno obštudijsko dejavnost?

Univerza v Mariboru ponuja študentom poleg osnovne študijske dejavnosti ​tudi kreditno ovrednoteno obštudijsko dejavnost, ki se po vsebini uvršča na področja športa, umetnosti in kulture, raziskav, projektov, prostovoljstva, varovanja zdravja itd. Te učne enote lahko študent​​i izberejo v okviru proste izbirnosti ali kot dodatne učne enote. V kolikor se študentu te obveznosti priznajo v okviru študijskega programa, v katerega je vpisan, se priznane obveznosti in ECTS kreditne točke vštejejo v skupno število ECTS kreditnih točk študijskega programa. V nasprotnem primeru se kreditno ovrednotena obštudijska dejavnost navede kot dodatno opravljena študijska obveznost študenta, ki se mu vpiše v njegovo evidenco individualnih študentovih obveznosti.​ Dodatne učne enote se študentu prištejejo k skupni vsoti doseženih ECTS kreditnih točk študijskega programa, v katerega je vpisan, a ne vplivajo na število ECTS kreditnih točk, potrebnih za napredovanje v višji letnik.

Več informacij na: Obštudijska dejavnost (um.si)