Sodeluj v projektih javnega razpisa “PUŠ v delovno okolje 2024-2027”
Objavljeno: 16. 12. 2025Spoštovani študenti/študentke,
v okviru javnega razpisa »Javni razpis Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027 (PUŠ v delovno okolje 2024-2027)« vabimo študente/študentke visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika, univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov, magistrskega študijskega programa Logistika sistemov ter ostalih, v prijavah projektov predvidenih študentov in študijskih programov za sodelovanje na projektih. S pomočjo pedagoških mentorjev Fakultete za logistiko ter mentorjev iz gospodarskih ter negospodarskih družb bodo študentje v okviru projektnih aktivnosti, ki bodo potekale kot dopolnitev rednega učnega procesa, razvijali inovativnost, kreativno razmišljanje ter druge kompetence, ki jim bodo omogočile lažji prehod iz izobraževanja v zaposlitev.
Določilo razpisa, v okviru katerega se bodo izvajali projekti, pravi, da morajo biti sodelujoči študenti/študentke v času izvajanja projekta vpisani v javno veljavni študijski program v Republiki Sloveniji ter ne smejo biti v delovnem razmerju, samozaposleni, prijavljeni na Zavodu RS za zaposlovanje v evidenci brezposelnih oseb ali samostojni podjetniki.
Predvidena denarna spodbuda študentu/študentki: 11,57 EUR bruto bruto/uro.
Izpolnjeno prijavnico, v katero vpišite zaporedno številko projekta ter naziv projekta, za katerega se prijavljate, vse zahtevane podatke ter motivacijsko pismo, v katerem opišete svoje dosedanje delo, kompetence ter razlog, zakaj se prijavljate za sodelovanje na projektu, pošljite po mailu z zadevo »Javni razpis Problemsko učenje študentov v delovno okolje: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024-2027 (PUŠ v delovno okolje 2024-2027)« na naslov: mateja.forte@um.si do vključno ponedeljka, 22. 12. 2025 do 16:00 ure oziroma do konca delovnega dne.
Fakulteta za logistiko bo v okviru navedenega razpisa izvajala:
1. projekt: Dostopna embalaža za slepe in slabovidne; identifikacija potreb in razvoj smernic za bolj vključujoč dizajn
Mentorica na FL UM: doc. dr. Simona Šinko
Trajanje projekta: 1. 2. 2026 – 30. 6. 2026
Kratka vsebina: projekt obravnava perečo potrebo po dostopni embalaži za slepe in slabovidne osebe, ki pogosto naletijo na ovire pri samostojni in varni uporabi izdelkov. Čeprav Zakon o izenačevanju možnosti invalidov (ZIMI) že od leta 2010 določa pravico do dostopnosti informacij, bo z junijem 2025 z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) ta zahteva postala še bolj zavezujoča. ZDPSI izrecno predpisuje, da morajo biti embalaža in priložene informacije dostopne invalidom – berljive, kontrastne, otipljive ali predstavljene z alternativnimi mediji. Projekt v tem kontekstu deluje kot podpora implementaciji zakona, saj skozi sodelovanje s slepimi in slabovidnimi uporabniki identificira ključne potrebe in ponuja praktične rešitve. Rezultati bodo služili kot izhodišče za pripravo smernic, ki lahko podjetjem pomagajo izpolniti nove zakonske zahteve in se izognejo sankcijam. S tem projekt ne prispeva le k večji socialni pravičnosti in trajnostnemu razvoju, temveč tudi k preprečevanju zlorab izjem zaradi domnevnega nesorazmernega bremena.
K sodelovanju vabimo:
- 2 študenta visokošolskega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika,
- 2 študenta univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov,
- 2 študenta magistrskega študijskega programa Logistika sistemov,
- 1 študenta magistrskega študijskega programa Turizem,
- 1 študenta magistrskega študijskega programa Okoljsko inženirstvo.
2. projekt: Algebra kot orodje za analizo kompetenc; od linearne neodvisnosti do učinkovitejšega izobraževanja
Mentorica na FL UM: prof. dr. Maja Fošner
Trajanje projekta: 1. 2. 2026 – 30. 6. 2026
Kratka vsebina: projekt naslavlja izvirno idejo predstavitve in analize kompetenc s pomočjo metod linearne algebre. Kompetence bodo obravnavane kot vektorji v vektorskem prostoru, s čimer bo omogočeno matematično preverjanje njihove neodvisnosti, generiranja in redundance. Namen projekta je odkriti temeljne (bazne) kompetence za izbrani poklicni profil (npr. logistični analitik) ter preveriti učinkovitost in smiselnost trenutnih kompetenčnih sestav. Študenti bodo s tem razvijali veščine matematičnega modeliranja, analitičnega razmišljanja in refleksije o znanju ter kurikularni strukturi. Projekt je zasnovan kot sodelovalno raziskovanje. Študenti bodo aktivno vključeni v vse faze: od izbire dimenzij in modeliranja, do analize in interpretacije. Pri tem bodo razvijali tako matematične kot meta-kognitivne kompetence ter komunikacijske veščine pri predstavitvi rezultatov.
K sodelovanju vabimo:
- 1 študenta visokošolskega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika,
- 1 študenta univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov,
- 2 študenta magistrskega študijskega programa Logistika sistemov,
- 1 študenta visokošolskega študijskega programa Poslovna ekonomija,
- 1 študenta univerzitetnega študijskega programa Matematika.
