Sprememba sistema posredovanja ponudb ponudnikov – okvirni sporazum »Dobava, namestitev in garancijsko vzdrževanje računalniške opreme po sklopih za Univerzo v Mariboru« št. 302/17-RAOP/2016
Objavljeno: 24. 4. 2020Spoštovani!
Seznanjamo vas, da smo zaradi epidemije koronavirusa, ki otežuje poslovanje v poslovnem svetu in posledičnega podaljšanja dostavnih rokov Pošte Slovenije d.o.o., pristopili k poenostaviti oddajanja ponudb za posamezna naročila za nabavo računalniške opreme v okviru okvirnega sporazuma »Dobava, namestitev in garancijsko vzdrževanje računalniške opreme po sklopih za Univerzo v Mariboru« št. 302/17-RAOP/2016.
Ponudnike/člane okvirnega sporazuma smo zaprosili, da do preklica tega sistema izvajanja predložitve ponudb, svoje ponudbe pošiljajo po elektronski pošti na naslov, ki ga bo posamezna članica ali druga organizacijska enota naročnika navedla v vsakem posameznem povpraševanju. Zaradi zagotavljanja izvajanja načela transparentnosti in enakopravne obravnave ponudnikov, bodo ponudniki datoteko, ki bo vsebovala ponudbeno ceno in druga merila za izbor ponudnika, zaklenili z geslom, ki ga bodo po poteku roka za oddajo ponudb v ločenem elektronskem sporočilu posredovali na elektronski naslov osebe, ki je poslala povabilo k oddaji ponudb.
Rektorat Univerze v Mariboru je pridobil izjave o strinjanju z načinom predložitve ponudb s strani vseh strank okvirnega sporazuma »Dobava, namestitev in garancijsko vzdrževanje računalniške opreme po sklopih za Univerzo v Mariboru« št. 302/17-RAOP/2016 2016 in s tem spremenil način oddajanja ponudb v vsakem posameznem povpraševanju. Sporočamo vam, da tak način oddajanja ponudb začne veljati za povpraševanja poslana z današnjim dnem.