Fakulteta za logistiko, Celje - Mariborska cesta 7       |     info.fl@um.si      |     03 428 53 00

Iskanje po straneh Fakultete za logistiko
EN

Novice

Vabilo študentom za sodelovanje v projektih »Projektno delo za pridobitev praktičnih izkušenj in znanj študentov v delovnem okolju 2022/2023«

Screenshot 2023-01-03 124236

VABILO ŠTUDENTOM

za sodelovanje v projektih »Projektno delo za pridobitev praktičnih izkušenj in znanj študentov v delovnem okolju 2022/2023«

 

Spoštovani študenti/študentke,

v okviru javnega razpisa »Projektno delo za pridobitev praktičnih izkušenj in znanj študentov v delovnem okolju 2022/2023« vabimo študente/študentke visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika, univerzitetnega študijskega programa Logistika sistemov, magistrskega študijskega programa Logistika sistemov ter ostalih, v prijavah projektov predvidenih študentov in študijskih programov za sodelovanje na projektih. S pomočjo pedagoških mentorjev Fakultete za logistiko ter mentorjev iz gospodarskih ter negospodarskih družb bodo študentje v okviru projektnih aktivnosti, ki bodo potekale kot dopolnitev rednega učnega procesa, razvijali inovativnost, kreativno razmišljanje ter druge kompetence, ki jim bodo omogočile lažji prehod iz izobraževanja v zaposlitev.

Določilo razpisa, v okviru katerega se bodo izvajali projekti, pravi, da morajo biti sodelujoči študenti/študentke v času izvajanja projekta vpisani v javno veljavni študijski program v Republiki Sloveniji ter ne smejo biti v delovnem razmerju, samozaposleni, prijavljeni na Zavodu RS za zaposlovanje v evidenci brezposelnih oseb ali samostojni podjetniki.

Predvidena denarna spodbuda študentu/študentki: 10,45 EUR bruto bruto/uro.

Izpolnjeno prijavnico, v katero vpišite zaporedno številko projekta ter naziv projekta, za katerega se prijavljate, vse zahtevane podatke ter motivacijsko pismo, v katerem opišete svoje dosedanje delo, kompetence ter razlog, zakaj se prijavljate za sodelovanje na projektu, pošljite po mailu z zadevo »Projektno delo za pridobitev praktičnih izkušenj in znanj študentov v delovnem okolju 2022/2023« na naslov: mateja.forte@um.si do vključno petka, 6. 1. 2023 do 16. ure.

Prijava še ne zagotavlja sodelovanja v projektu. Mentorji bodo izvedli izbirni postopek, v katerem bodo upoštevali vaša motivacijska pisma.

 

Fakulteta za logistiko bo v okviru navedenega razpisa izvajala:

1. Naziv projekta: Uporaba dronov za brezkontaktno dostavo paketov

Mentor na FL UM: izr. prof. dr. Andrej Lisec

Kratka vsebina: Izobraževanje študentk in študentov je ključnega pomena za razumevanje uporabe dronov za namen dostave paketov. To pomeni nizkoogljično družbo, saj ne potrebujemo vozil za dostavo in porabo goriv ter hkrati ne uničujemo infrastrukture. S tem namenom spodbujamo trajnostno mobilnost in uporabo obnovljivih virov energije. Pri partnerju iz gospodarstva in prijavitelju obstaja možnost praktičnega izobraževanja na daljavo (MSTeams) predvsem v delu, ki se navezuje na splošne vsebine (predstavitve, gradiva) ter praktične pisne primere (izračuni, koncepti, idejni predlogi). Prav tako je možno izvajanje virtualnih delavnic (oblikovanje koncepta, reševanje problemov, razvoj poslovnih modelov ipd.). Testiranja na terenu in v sami produkciji se lahko izvedejo ob upoštevanju veljavnih zdravstvenih in higienskih predpisov, ter ob oblikovanju manjših skupin.

 

2. Naziv projekta: Vizualna pozornost kandidatov med procesom usposabljanja za pridobitev vozniškega izpita B kategorije

Mentor na FL UM: doc. dr. Tina Cvahte Ojsteršek

Kratka vsebina: Izobraževanje kandidatov za voznike B kategorije je ključnega pomena za vzgajanje varnih in varčnih voznikov. Spremembe v odnosu voznikov do vožnje, prometne varnosti, zavedanja vpliva uporabe motornih vozil na okolje in ostalih zunanjih vplivov vožnje, ki jih kandidati za voznike doživijo v času izobraževanja, so slabo raziskane, še posebej na področju njihovega obnašanja in vizualne pozornosti. Za vizualno pozornost velja, da je kanal, preko katerega vozniki dobijo največ informacij o prometnem okolju in dogajanju, zaradi česar jo je smiselno podrobneje proučiti. Tako lahko zaznamo, kako v procesu izobraževanja kandidati za voznike spremenijo svoj način spremljanja okolja in zaznavanja vizualnih informacij, s čimer posledično ugotovimo, v kolikšni meri izobraževanje kandidatom priuči veščine dobrega zaznavanja okolice in sprememb v njej. Dodatno lahko konkretno ugotovimo tudi, v kolikšni meri kandidati spremljajo svoj način vožnje (npr. hitrost vožnje, vrtljaje motorja), kar kaže na njihov stil vožnje in ekološko zavedanje.
Cilj projekta je torej s teoretičnega in predvsem praktičnega vidika analizirati, kam in v kolikšni meri je vizualna pozornost kandidatov za vozniški izpit B kategorije usmerjena v različnih fazah izobraževanja za opravljanje izpita, in to z uporabo očal za sledenje pogledu v realnem okolju. S tem bomo pokazali, kako izobraževanje vpliva na vizualno pozornost in na metrike varne in varčne vožnje, ki bodo določene v prvi fazi projekta. Na podlagi tega bodo lahko postavljena izhodišča in usmeritve za uporabo v procesu izobraževanja voznikov, ki bodo inštruktorjem vožnje pomagali pri vključevanju pomena primernega usmerjanja vizualne pozornosti v svoje delo.
Študenti, ki bodo v projekt vključeni, bodo pridobili širok spekter kompetenc s področja projektnega in skupinskega dela, analize literature, uporabe sodobnih tehnologij, poznavanja prometne varnosti, hkrati pa bodo spoznali in se vključili v delovno okolje šole za izobraževanje voznikov.
Glavne aktivnosti, ki bodo v projektu izvedene, so sledeče:

  • pregled do sedaj opravljenih raziskav, projektov in regulative s področja izobraževanja voznikov in njihove vizualne pozornosti,
  • analiza izkušenj inštruktorjev vožnje pri poučevanju kandidatov za voznike in zavedanju pomena vizualne pozornosti
  • zasnova terenskega dela
  • izvedba terenskega dela, kjer se bo snemala vizualna pozornost kandidatov za voznike B kategorije v različnih fazah izobraževalnega procesa
  • analiza pridobljenih podatkov in posnetkov ter sinteza ugotovitev na podlagi postavljenih metrik
  • priprava končnega poročila o rezultatih
  • izdelava diseminacijskega materiala in promocija